اعتصاب آهن فروشان در بازار آهن تهران
نوشته شده توسط : آهن پرایس

شنیده ها حاکی از آن است که پس از مدت ها افزایش قیمت در بازار آهن الات، روز گذشته شاهد اعتصاب و تعطیلی بسیاری از بنگاه های تهران در بازار اهن شادآباد بودیم. طی یکی دو ماه اخیر افزایش بی رویه نرخ ارز بلای جان بازار آهن آلات و دیگر بازار های مهم کشور شده است. از ابتدای سال جاری شاهد  افزایش روز افزون قیمت دلار در بازار بودیم بطوری که نرخ دلار از 3500 تومان در اوایل سال به 8900 تومان در روز گذشته رسید. همچنین اثرات این افزایش قیمت ها بر بازار آهن آلات کاملا مشهود بوده و قیمت میلگرد آجدار از 2750 تومان به 3400 تومان رسید.

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، تا به امروز آهن فروشان به امید حباب قیمتی هیچ  اقدامی مبنی بر تظاهرات و اعتصابات نکردند، اما روز گذشته با نزدیک شدن قیمت دلار به 9000 تومان دیگر کاسه صبرشان لبریز شده و به گفته عده ای بنگاه های خود را تعطیل کرده و به اعتراض پرداختند.

خبر های بازار آهن حاکی از تعطیلی دیگر بازار ها از قبیل طلا و پوشاک و غیره می باشد. روز گذشته در همه های شهر اعتصاب کنندگان به خیابان ها ریخته بودند و از گرانی های بوجود آمده شکایت داشتند که البته این اعتراضات چند ساعتی نکشید که توسط پلیس امنیت کنترل شد و به آن خاتمه دادند.

طی یک هفته اخیر بازار اهن آلات متحمل افزایش قیمت های بسیاری شده است. گویی میدان جنگ است و هر ساعت شاهد افزایش قیمت ها هستیم. اما سوالی که برای اکثر متقاضیان بوجود می آید این این که این افزایش قیمت ها تا کی ادامه دار خواهد بود؟

در پاسخ به سوال می توان گفت مادامی که افزایش نرخ دلار توسط دولت مدیریت نشود، افزایش قیمت در بخش های مختلف از جمله اهن الات ادامه خواهد داشت. در شرایط فعلی زمزمه هایی از اتمام مهلت نود روزه اولیه تحریم های شنیده می شود و براساس گفته کارشناسان و پیش بینی های صورت گرفته، چنانچه این مهلت تمام شود و تحریم های گفته شده توسط امریکا برای ایران به اجرا در آید، وضعیت قیمت ها از این هم بدتر خواهد شد و افزایش قیمت ها را شاهد خواهیم بود. اما این پیش بینی ها صد در صد نبوده و امیدواریم تنها در حد حرف باشد و دولت کنونی توانایی حل مشکلات بوجود امده در بازار هایمان را داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: